Geschreven door
Pieter Res
Connectieverzoeken sturen, berichten versturen, reposts plaatsen. Dit zijn de standaard LinkedIn-activiteiten. Maar hoe maak je het echte verschil?
De taak van marketing is om sales makkelijker te maken. En sales moet deals sluiten. Lees hoe je, met 2 praktijkvoorbeelden, Cialdini's overtuigingsprincipes gebruikt om je sales een boost te geven via LinkedIn!
Oprichter van Subsidiemanager en Subsidiegezocht. Richt zich op fondsenwervers. Hij illustreert hoe effectief Cialdini's principes kunnen zijn.
Het overtuigingsprincipe consistentie; door eerst 'ja' te zeggen tegen iets kleins, zoals een webinar, wordt het eenvoudiger om een afspraak te plannen.
Partner bij Kenneth Smit. Doelgroep zijn commercieel directeuren. Met de focus op het behalen van meer commercieel resultaat.
Relevante reacties worden opgevolgd zonder direct te verkopen - sympathie.
Beste Marieke, ik zie dat je op mijn bijdrage hebt gereageerd. Uit interesse: wat triggerde jou om te reageren? Ik verneem graag van je! Hartelijke groet, Lucas Hendriks
95% antwoord op deze vraag, wat leidt tot nieuwe gesprekken. En daarmee commerciële kansen!
Vergeet de eindeloze uren om uit te zoeken hoe LinkedIn werkt. Jij hebt toegang tot de nieuwste best practices en slimme tactieken.