Geschreven door
Pieter Res
Deze tactiek is eenvoudig: met dezelfde inhoud kun je meerdere keren veel views krijgen.
Een tekstpost van Lucas Hendriks had 7 maanden geleden 17.982 views, 146 likes en 22 reacties.
Ik deelde deze post op in 3 onderdelen:
1. Probleem: Tijd verspillen aan afgewezen voorstellen.
2. Oplossing: 2 vragen om klantintenties te begrijpen.
3. Resultaat: Meer deals met minder voorstellen.
Daarna opende ik een Canva-bestand om een slideshow te maken. En verdeelde ik de 3 onderdelen met een trigger per slide. Vervolgens hebben we de post opnieuw gepubliceerd.
Wat hierna gebeurde, was opvallend.
De post met dezelfde inhoud, in een slideshow, kreeg opnieuw interactie: 10.942 views, 53 likes, 9 reacties en 1 repost.
En de reacties zijn van relevante potentiële klanten.
Hergebruik best presterende bijdragen in andere contentvormen.
Belangrijk: onderaan deze blog staat een gratis slideshow-template.
De slideshow-template vind je hier.
Vergeet de eindeloze uren om uit te zoeken hoe LinkedIn werkt. Jij hebt toegang tot de nieuwste best practices en slimme tactieken.